С уперавтомобили под път и над път, с лопата да ги ринеш, както е казал народният мъдрец. И за това си има основателна причина: този тип автомобили носят най-голяма печалба, при това е сравнително лесно за бъдат произведени, защото не се нуждаеш от поточна линия, освен това са в лимитиран тираж. Последното е предпоставка още повече да се надуят цените, оттам споменатата печалба.
Тук отдаваме нужното внимание на първия суперавтомобил от страната на мореплавателите. Този драматично изглеждащ модел се нарича Adamastor Furia, използващ за задвижване 3,5-литров битурбо V6 от Ford (такъв „Овалът“ монтира в GT40), генериращ 660 к.с. и 671 Нм. Агрегатът може да работи на синтетично гориво, което не е изненада, но в бъдеще ще е особено важен факт.
Нищо впечатляващо като цифри, но това е така, защото електромобилите направиха така, че вече да се впечатляваме от 1600 – 2000 к.с. Furia е доста далеч от тези параметри, затова и ускорението до 100 км/ч за 3,5 секунди също не отговаря на външния вид. Adamastor използва състезателна трансмисия Hewland LWS-200 с диференциал с ограничено приплъзване, за да изпраща въртящия момент към задната ос.
Версията Race, освен че е изключително лека (заради карбоновото шаси и купе), предлага възможност за разпределение на спирачното усилие. Иначе стандартния модел е с 6- и 4-бутални спирачни апарати отпред и отзад.
Аеродинамичната ефективност е била от първостепенно значение за дизайнерите. За целта те са проектирали две въздушни „магистрали“ под пода на автомобила, които генерират 1000 кг притискаща сила при 250 км/ч. Още по-впечатляващ е този параметър при състезателната версия: 1800 кг.
Adamastor планира да направи само 60 бройки от Furia, което прави модела по-ексклузивен от Aston Martin Valkyrie или дори Mercedes-AMG One. Въпреки това, Furia е по-евтина и от двата споменати модела, но това далеч не означава, че е достъпна. Освен ако не се казваш Кристиано Роналдо. Цената на автомобила е 1,6 млн. евро с данъците. Което е прекалено много за марка, която никой не познава.