Н овото Renault Clio излиза на България, за да разшири гамата на Режията в сегмент В. В момента тя включва електрическите Renault 5 (3,92 м) и Renault 4 (4,14 м), както и двата хибрида Clio (4,12 м) и Captur (4,24 м).
Шестото поколение на Clio зарлага на драматично променен дизайн и гама силови агрегати, включително full hybrid E-Tech, предлагайки най-доброто от двата свята по отношение на производителност (+15 к.с., +22 Нм въртящ момент и с една секунда по-бързо ускорение от 0 до 100 км/ч за 8,3 секунди) и ефективност (най-добрата в класа, от 89 грама CO2 и 3,9 л/100 км).
Моделът идва с опростена гама от три нива и много богато стандартно оборудване от базовото Evolution. Цената му стартира под 39 000 лв., 20 000 евро (двигател TCe 115 с механична скоростна кутия), като в тази сума са включени Адаптивен круиз контрол, автоматична паркинг спирачка, 10,1-инчов централен екран с репликиране на съдържанието на смартфона, текстилна тапицерия на таблото, регулируема по височина седалка на водача, климатик и задни паркинг сензори.
Следващата стъпка е Techno, като тук в списъка с оборудване влиза Мултимедийна система OpenR Link с вградени Google услуги, автоматичен климатик, тонирани задни стъкла, електрохроматично вътрешно огледало за обратно виждане, преден централен подлакътник, LED амбиентно осветление, настройки Multi-Sense, карта „Свободни ръце“ и др. Стартовата цена на модификацията е 42 245 лв. с ДДС.
Другият двигател, с който се лансира Clio, е новият самозареждащ се хибрид със 160 к.с. При него цената стартира от 48 700 лв. и стига до 55 349 лв. за Esprit Alpine. В това ниво клиентът вече получава декоративни елементи от Alcantara, алуминиеви педали, индукционно зарядно, регулируема по височина седалка на пасажера, лого с подсветка, 18-инчови алуминиеви джанти с ефект „диамант“ с опушен лак и др.