Porsche Macan влезе в историята на германската марка с нещо много интересно - представен бе с буквата T. Феновете на Porsche знаят какво означава това - Touring. Той е първият SUV на компанията от Щутгарт, който става T. Въобще първият с 4 или 5 врати.
Може би като награда за това, че и през миналата година беше най-продаван за Porsche, а сега става още по-атрактивен, като T попада между Macan и Macan S като позициониране.
Touring автомобилите предоставят още повече спортна тръпка и още повече спортно поведение чрез собствен тунинг. Началото се поставя през 60-те години с 911 Т. Та се стига до 718.
Какво ще отличава Porsche Macan T?
Двигателят е 2-литрвият 4-цилиндров турбо (265 к.с., 400 Нм макс. въртящ момент) той тежи с 59 кг по-малко, отколкото 2,9-литровият V6 на Macan S. Това подобрява динамиката, но също така консумацията на гориво и намалява вредните емисии.
Така моторът си партнира още по-добре със 7-степенната трансмисия с двоен съединител. Macan T ускорява до 100 км/ч за 6,2 секунди и достига максимална скорост от 232 км/ч, когато е със стандартния пакет Sport Chrono Package, който върви с режим за по-директно управление (Sport Response), стартиращо се с бутон на волана.
Очакването на компактния SUV е свалено с 15 мм. Той е с PASM като стандарт. Има антиролбари отпред, а шасито е отпимизирано като цяло за спортната атлетична форма на Macan T.
Системата Porsche Traction Management също е специално пригодена за целта на T с важни промени, що се касае до задния мост. Като опция се предлага “слизане” с още 10 мм надолу. Възможно е и добавяне на Porsche Torque Vectoring Plus.
Macan T е снабден и с елементи, галещи сетивата. В екстериора е използван специален сив металик, например за страничните огледала, спойлера и т.н. Има контрастни цветове. 20-инчовите колела от Macan S тук са стандарт за T.
Буквата се набива на очи и в интериора. Самите седалки са спортни - отпред и отзад с черна кожа. Това влиза в стандартното оборудване, както и GT спортен волан, часовник…