Н е, вариантът e:PHEV не е с четири задвижващи колела, а само с предно предаване, но за успокоение, ако нещо подобно може да служи за успокоение на феновете на 4х4 задвижването, е наличието на режим за сняг.
Двигателят с вътрешно горене и в двете (HEV и PHEV) версии е бензинов, 2,0-литров, 4-цилиндров, с директно впръскване по цикъл на Atkinson с макс. мощност 148 к.с. Съчетан е с мощен електрически мотор с максимални 184 к.с.
Батерията на e:PHEV е с капацитет 17,7 kWh и с олекотено вградено зарядно. Тя позволява пробег до 81 км само в електрически режим. На фона на изключително ниския разход на плъгинбридния вариант резервоарът му е с обем от 46,5 л срещу 57 л при пълния хибрид.
Когато температурата на високоволтовата батерия е 25 градуса, новият CR-V постига 100-процентов заряд само за 2,5 часа, благодарение на мощността на зарядното устройство от 6,8 кВт.
Honda CR-V е първият модел на марката с Honda SENSING 360, пакет от асистенти и системи, действащи в радиус от 360 градуса.
Цените на плъг-ин хибрида в България започват от 119 990 лв. с ДДС.