Audi казва “всичко коз” като за начало на годината с официално обявения фейслифт на A8.
Флагманът е освежен навсякъде - в екстериора и интериора, в техниката, лукса, задвижването, някои технологии… И всичко, поне така изглежда, е направено в типичния стил за Audi - без много залитания, умерено и премерено. Използваме модерната напоследък дума надграждане.
Веднага прави впечатления радиаторната решетка, която е по-внушителна и “изострена”, подсказвайки, че ако започнете с козовете още от първа ръка, няма да сбъркате.
Промени има по светлините и колелата. Има хромирани елементи.
В интериора е подсилено усещането за повече широчина и хоризонт, поради оформлението на таблото, централната конзола, някои линии и елементи. Вдигнато е нивото при седалките с луксозна кожа на Valetta, но може да се поръча и с Valcona. Тук са увеличени и опциите.
Като стандарт има налични около 40 асистента за шофьора. А за задните седалки - специално осветление, което внася уют и чувство за комфорт вечер. Използва LED технология, която не е щадяна никъде в А8. Начело с предните светлини (Matrix LED с технологията DMD, което означава дигитално микроогледало, като те са по 1,3 милиона за всяка светлина). Всичко това нашепва, че нощта става ден зад волана на A8.
Много красиво и стилно оформените задни светлини пък се предлагат стандартно OLED.
В допълнителното оборудване личи нещо като масичка на централната конзола и възможност за 4-зонов автоматичен климатроник. Също така два 10-инчови дисплея на гърба на предните седалки.
Има промяна за модификацията 60 TFSIe - батерията вече е 17,9 кВч и лимузината вече може да изминава до 50 км само на електрически режим. Максималната мощност е увеличена с 20 к.с. до 455 к.с.
Остават налични останалите двигатели - 3-литровите турбо V6 бензинов и дизелов. С “асото” V8 за S8 и удивителните 563 к.с.
Променени са 19-инчовите стандартни джанти, а какво ли е с 21-?
Това е най-важното. Но не е всичко. Далеч не. Всичко е коз!