Д нес Porsche показа обновената си икона. Новият 911 Carrera GTS е първият сериен модел 911, оборудван с изключително леко performance хибридно задвижване.
Леката и мощна система T-Hybrid включва новоразработен електрически турбокомпресор за отработените газове. Електрически мотор, интегриран в корпуса на агрегата между турбинното и компресорното колела, спомага за мигновеното им ускоряване. В резултат от това компресорът много бързо набира обороти и увеличава налягането на пълнене. Същият електрически мотор преминава в режим на генератор, когато налягането на газовете е достатъчно високо. По този начин той може да осигури електричество с мощност до 11 kW (15 к.с.) от потока отработени газове.
Задвижването включва и синхронен мотор с постоянни магнити, интегриран в новата, 8-степенна трансмисия с два съединителя (PDK). Дори при обороти в диапазона на празния ход, той осигурява на боксерния двигател допълнителен въртящ момент от до 150 Нм и цялостно увеличаване на мощността с до 40 kW. Двата електрически агрегата са свързани в обща мрежа с леката и компактна високоволтова батерия. Тя съответства като размер и тегло на конвенционален 12-волтов стартерен акумулатор, но съхранява до 1,9 kWh енергия (бруто).
Дори и без помощта на тяговия електрически мотор боксерният двигател осигурява мощност от 357 kW (485 к.с.) и 570 Нм въртящ момент. Общата мощност на системата е 398 kW (541 к.с.), а въртящият момент 610 Нм. Увеличението на мощността спрямо предшественика е 45 kW (61 к.с.). Новият 911 Carrera GTS изпреварва своя предшественик и при спринта до 100 км/ч.
911 Carrera продължава да се предлага с 3,0-литров боксерен двигател с два турбокомпресора. Този двигател също е напълно обновен. Наред с други промени, той вече използва междинния охладител от моделите Turbo, който сега се намира директно под решетката на задния капак, над двигателя. Турбокомпресорите в новия 911 Carrera бяха резервирани за моделите GTS в неговия предшественик. Мощността е увеличена до 290 kW (394 к.с.), а максималният въртящ момент е 450 Нм.