Я сно е, че тунинг компаниите залагат много на външния облик, но в този случай Novitec се е задоволил само с малко повече аеро елементи. Работата на специалистите е била съсредоточена върху задвижването. Двигателят си остава 4,0-литров V8 с две турбини, но картите за управление са пипнати. Като опция се предлага златна (999) баня за изпускателната система за по-оптимален контрол на топлината, а резултатът е наистина впечатляващ. Мощността на агрегата е увеличена със 109 к.с.
Ferrari SF90 Spider by NOVITEC
Но той работи съвместно с три електромотора, така сумарната мощност възлиза на 1109 к.с., което е малко повече от 100 „коня” над Bugatti Veyron. От 0 до 100 км/ч моделът се ускорява за 2,4 секунди, половин секунда по-бързо от могъщото Ferrari LaFerrari. Novitec SF90 стига границата от 200 км/ч за 6,5 секунди, спира да ускорява на 340 км/ч.
Плъг-ин хибридното задвижване на Ferrari SF90 Spider генерира сумарно 1000 к.с., без някой да го пипа. Те са достатъчни за ускорение до 100 км/ч за 2,5 секунди, до 200 км/ч трае 7 секунди. Тези параметри придобиват още по-голяма тежест, като се вземе предвид, че е със 100 кг по-тежък от SF90 Stradale.
Дизайнерите са отделили много време за усъвършенстване във въздушния тунел, за да оптимизират аеродинамиката. Точно тези елементи, изработени от карбон, са другите акценти в този специален автомобил. Нови ауспуси, снижен клиренс, новите джанти с размер 9,5x21 и 12x21 инча отпред и отзад са „обути” с гуми с размер съответно 255/30 и 325/25. Ако клиентът пожелае, Novitec може да доработи и интериора.