Чернобио, езерото Комо, Италия
Въпреки че BMW все още крие техническите спецификации, баварците се принудиха да покажат автомобила по-рано на зелените поляни пред Вила Е‘Есте, за да можем да го видим на живо. Това стана, след като ден по-рано крития от всички М2 CS изтече в някои от най-големите сайтове, затова и бе изваден на показ.
За наше щастие, защото го разгледахме отблизо. Както може да се очаква от всеки Competition Sport модел, този също предлага повече мощност и по-ниско тегло. В случая става въпрос за 50 к.с. повече, като така общият им брой достига 530 „коня“, докато въртящият момент е 650 Нм!

CarMarket.bg
Това е повече от достатъчно, за да вкара най-малкия M автомобил в територията на сериозните динамични постижения. Какво е ускорението до 100 км/ч все още не е ясно, но се знае, че максималната му скорост е над 300 км/ч. За хардкор феновете обаче ще остане разочарованието, че няма ръчка, трансмисията е само автоматична по подобие на случаите с M3 и M4 CS. Но пък няма никаква хибридизация, а задвижващи са задните колела.

CarMarket.bg
M2 CS залага на масивен спойлер ала CSL, познат и като „патешка опашка“, вграден в капака на багажника, подсилен с въглеродни влакна. Имаме бронзовите джанти (19-ки отпред и 20-ки отзад), корпусите на огледалата и покрива са от въглеродни влакна, както и модифицираният дифузьор. Предната част също получава отличително третиране: уникален дизайн на бъбрековидната решетка, който напълно премахва обичайните ламели, с изключение на една хоризонтална лайсна през средата. Останалата част от предната броня е също толкова агресивна, с големи въздухозаборници и остър сплитер.

CarMarket.bg
В интериора акцентът са седалките тип „корито“, логата CS са навсякъде, няма ролкейдж, задните седалки остават на мястото си.
Според неофициални данни тиражът ще бъде не повече от 2000 броя.