А ко някой фен на Mercedes си е мислел, че няма какво повече да се желае от AMG GT 63 S E Performance, Brabus го оборва. И го прави по изпитана рецепта: с четирицифрена стойност на мощността, в този случай точно 1000 к.с., както подсказва и самото име на модела. Още по-впечатляващ е въртящият момент от 1820 Нм.

Brabus
В основата при Brabus винаги са били V-осмаците с голям работен обем. В случая оригиналният 4,0-литров агрегат е нараснал като обем до 4407 куб. см, като инженерите са добавили в процеса и ковани бутала. В резултат на това двигателят с вътрешно горене вече генерира със 184 к.с. повече отколкото в оригинала, което ще рече 796 „коня“. Въртящият момент от 1250 Нм идва от 2900 об/мин.

Brabus
Но, който е запознат с оригинала знае, че този автомобил е хибриден, а в този случай на задната ос на модела е монтиран постоянно възбуден синхронен електромотор, генериращ 204 к.с., като този агрегат е останал без промени от донора. Така стигаме и до системната мощност от 1000 к.с., които се предават към четирите колела посредством 9-степенна трансмисия. Ускорението до 100 км/ч отнема едва 2,6 секунди, докато отметката 300 км/ч се достига след... 23,7 секунди. Максималната му скорост е ограничена до 320 км/ч.

Brabus
Тази огромна производителност изисква сложна аеродинамика. Затова BRABUS 1000 е прекарал доста време в аеродинамичния тунел, за да бъде изработени едновременно ефективни и визуално вълнуващи аеродинамични компоненти за двувратата каросерия. Самата тя е карбонова с открита структура и избор от гланцово или матово покритие. Джантите BRABUS Monoblock Z също са изработени специално за този суперавтомобил. Изборът на шахматна комбинация от 21-инчови джанти отпред и 22-инчови отзад подчертава клиновидния дизайн на спортния автомобил. Отзад имаме карбонов дифузьор и четири ауспуха.

Brabus
Ексклузивният интериор Masterpiece се характеризира с най-фина кожа и микрофибър Dinamica, както и с редица карбонови детайли.
Всичко това си идва на съответната цена, в случая те стартира от 445 900 евро (без ДДС).