В сепоглъщащата любов към SUV предполагаше изчезване на повдигнатите комбита с офроуд възможности, ниша, отворена от Subaru, Audi и Volvo. Днес част от тях ги няма, но Mercedes, изненадващо, продължава да предлага такъв модел в лицето на Mercedes-Benz E-Class All-Terrain.
Повдигнатото комби с 4х4 задвижване ще се хареса на хората, които искат да разполагат с офроуд възможности, но не искат да шофират SUV. Class All-Terrain им предлага още нещо: драматична линия на покрива, която прави това комби едно от най-атрактивните на пазара.
При All-Terrain радиаторната решетка е различна спрямо тази в седана, долната решетка също е променена. Колесните арки са изпълнени в тъмносива пластмаса. Комбито идва стандартно с 18-ки джанти, но като опция се предлагат 19- и 20-цолови.
Товарното отделение на повдигнатото комби е с обем 614 л, който може да се увеличи до 1828 л, когато задните облегалки се сгънат. Вратата на багажника стандартно е електрическа.
All-Terrain идва в мека хибридна версия E 450 4Matic с 3,0-литров редови „шестак” с турбо. Мощността и е 380 к.с. и 502 Нм. Електрическата система Boost дава допълнителни 23 к.с. и 205 Нм за известно време. Комбито е доста бързо, ускорява до 100 км/ч за под 5 секунди, но максималната му скорост е електронно ограничена до 210 км/ч.
Стандартно E-Class All-Terrain е оборудван с въздушното окачване Airmatic, което постоянно променя твърдостта си. Системата поддържа постоянен просвет независимо от натоварването на автомобила.
All-Terrain е оборудван с MBUX Superscreen. Подобно на седана, дисплеят пред пътника е опция. Моделът получава програма Off-Road, която превключва шофьорския и пътническия екрани за показване на компас, надморска височина, наклон на автомобила, налягане в гумите и координати. Има също и функция „прозрачен преден капак” като част от 360-градусова камера за по-добра видимост на заобикалящия терен.