С лансирането си моделът ще се предлага в три версии: GT с 4-цилиндров мек хибриден двигател с мощност 300 к.с., Modena с 4-цилиндров мек хибриден двигател с мощност 330 к.с. и версията Trofeo с 3,0-литров бензинов V6 двигател с мощност 530 к.с., базиран на двигателя Nettuno, монтиран на MC20.
Абсолютната изненада дойде с представянето на Grecale Folgore, 100% електрическата версия с 400V технология. За момента нищо повече не се казва за тази електрическа версия.
Maserati Gracale
Maserati се хвали, че Gracale е най-добър в класа си по отношение на вътрешното пространство, управляемост, ускорение (0-100 км/ч за 3,8 секунди - при Trofeo), максималната скорост (285 км/ч - отново при Trofeo) и др., включително масивно използване на фини материали като дърво, въглеродни влакна и кожа.
Дизайнът на Grecale включва новия визуален символ на Maserati, който отличава всеки нов модел от MC20 насам. Предната част се откроява с ниска и внушителна радиаторна решетка, но пък фаровете доста наподобят тези на Ford Puma. В задната част, задните светлини тип "бумеранг" са вдъхновени от Giugiaro 3200 GT и се вписват в трапецовидната линия, която става още по-впечатляваща от купе ефекта на кабината и завършека ѝ на спортен автомобил.
Във версията GT, Grecale е дълго 4846 мм, с междуосие 2901 мм, височина 1670 мм, широчина 2163 мм (включително страничните огледала), със следа от задните колела 1948 мм (и още по-голяма при Trofeo).
В купето най-забележителните технически характеристики включват традиционния часовник на Maserati. За първи път той се превръща в истински автомобилен консиерж с помощта на гласовото управление. Дигитализацията се изразява в 12,3-инчов централен екран, най-големият, виждан някога в Maserati, друг 8,8-инчов дисплей за допълнителни контролни уреди и трети за пътниците на задните седалки.