В сегмент С винаги е било напечено. Най-нови сред конкурентите са Astra и Megane, но VW обнови безапелационният лидер през годините Golf, а скоро чакаме и Focus. Френският претендент, който грабна приза „Автомобил на годината в Европа” при появата си преди три години също идва с обновена визия, която разкриват няколко „изпуснати” в мрежата фотоса.
Фейслифтът залага на леки козметични промени. Най-ясно откроимата разлика се забелязва в радиаторната решетка, която освен нова шарка, вече е приютила и емблемата на марката, която до този момент се разполагаше върху предния капак. Дневните светлини, които до този момент бяха изпълнени от отдени светодиоти, наподобяващи точки, вече са едно цяло, но разположени по същия начин. Промяна се забелязва и в бронята, най-вече в страничните въздуховоди, които са по-големи и там са монтирани нови светлините за мъгла.
Отзад нещата са познати, като е променена единствено графиката на светлинните блокове. Възможно е и някои ръб на бронята също да е пипнат, но това е почти незабележимо, тъй като изтеклите снимки не са особено качествени.
Що касае интериорът, изглежда фейслифтът на 308 няма да може да разчита на второто поколение на i-Cockpit, което бе въведено с новия 3008. Това значи, че френският конкурент ще продължи да предлага аналогово приборно табло, като Golf VII вече може да се поръча с напълно цифрово табло (опция). Остава да разберем дали такава опция няма да се предлага и за 308, но би било логично да я видим на снимката.
Под предния капак се очаква да се появи новият турбо дизелов двигател с обем 1,5 литра, който да се предлага със 100 и 120 к.с.
Четете още:
BMW представя 12 иновативни модела на „Техно класика”
Франчайзът „Бързи и яростни” е потрошил имущество за $520 млн.