Г амата на Land Rover Defender бе актуализирана с нова 7-местна версия, по-потентен дизел и плъг-ин хибрид, който използва 3-цилиндров двигател.
Обновяването идва 4 години след лансирането на Defender (L663) и, макар и да не може да се нарече всеобхватен фейслифт, моделът може да се похвали с доста механични подобрения, както и някои козметични процедури.
Основните промени в Defender се откриват под предния капак, където досегашният дизелов двигател D300 е сменен с по-потентния D350 от Range Rover. Това значи 350 к.с. мощност (+50 к.с.) и 700 Нм (+50 Нм) спрямо D300.
Клиентите вече няма да могат да поръчат модела с бензиновия редови „шестак“ P400 Ingenium, но пък имат на разположение 425 к.с. от 5,0-литровия V8 с механичен компресор. Плъг-ин хибридният Defender Р300е с 2,0-литров 4-цилиндров двигател е заменен от 1,5-литров двигател с 3 цилиндъра и 309 к.с.
Основната промяна в купето е свързана с появата на новия пакет Captain Chairs за 7-местния Defender 130, който заменя средната пейка с чифт индивидуални кресла и пътека между тях към третия ред седалки. Тези седалки се предлагат за моделите Defender X и V8.
Те могат да се добавят и към Defender X-Dynamic HSE като част от пакета Signature Interior, който предлага регулируеми в 14 посоки предни седалки, подгрев на третия ред седалки, кожа Windsor и тапицерия Kvadrat.
Defender вече се предлага с опростена гама, съставена от S, X-Dynamic SE, X-Dynamic HSE, X и V8 варианти, предлагани на сериите 90, 110 и 130.
Има и специална версия Sedona за 110. Тя се отличава със специална червена боя, 22-цолови джанти и черен интериор и – опционално – лепенка за предния капак, изобразяваща скалистия терен на едноименния град в пустинята Аризона.
Скоро очакваме да видим и ултимативния Octa Defender с адаптивно пневматично окачване 6D Dynamics и бутирбо „осмак“ с 48-волтова мека хибридна система.