Д о момента Jeep Avenger има над 90 000 поръчки в Европа, а Avenger 4xe трябва да даде нужния тласък за увеличаване на броя им.
Jeep Avenger 4xe съчетава предимствата на хибридната система с най-модерната AWD технология. В основата му лежи 48V хибридна система, включваща 1,2-литров турбо двигател, генериращ 136 к.с., подсилен от два електромотора с по 21 kW, разположени в предната и в задната част на автомобила. Цялата конфигурация е свързана с 6-степенна скоростна кутия с двоен съединител.
Моделът постига максимална скорост от 194 км/ч и ускорение от 0-100 км/ч само за 9,5 секунди. Моделът 4xe предлага най-високата мощност и въртящ момент, с 36 к.с. и 25 Нм повече от версията e-Hybrid FWD.
Подобренията в Avenger 4xe включват подобрени офроуд ъгли, 10 мм увеличение на просвета (до 210 мм) и възможност за преминаване през до 400 мм вода.
Задвижването, комбинирано с редуктор 22,7:1, поставен на задната ос, осигурява невероятен въртящ момент на задните колела от 1900 Нм, осигурявайки несравнимо сцепление. Тази способност позволява преодоляване на наклони от близо 40% на трудни терени като чакъл и до 20%, когато няма сцепление на предната ос.
При ниски скорости (до 30 км/ч) сцеплението на четирите колела е постоянно, с разпределение 50:50. При средни скорости (от 30 до 90 км/ч) задвижването на задния мост се активира само при нужда. Прави впечатление, че дори при нулев въртящ момент задният е-мотор остава свързан със задните колела, за да подсигури сцепление при внезапни нужди. Когато е включено задвижването на четирите колела, разпределението на въртящия момент се основава на действителните моментни нужди, с потенциално разделение до 50:50. При високи скорости (над 90 км/ч) предното задвижване става постоянно, а задният е-мотор се освобождава от оста, за да минимизира разхода на гориво.
Функцията Selec-Terrain на Avenger 4xe дава възможност на водача да избере подходящия режим за всяка ситуация: Auto, Snow, Sand & Mud и Sport.