Италианска връзка: Aston Martin привлече бивш шеф на Ferrari

Луксозната марка бе напусната от мениджъри на ключови позиции

Валентин Маринов,
Марко Матиачи

, Aston Martin Lagonda

Марко Матиачи

Aston Martin обяви интересно назначение - на италианеца Марко Матиачи, който поема позицията на бранд мениджър и търговски шеф. Новината съобщи луксозната британска марка.

Това става на фона на знакови напускания. Сред подалите оставки в AM са Дейвид Кинг, шеф на специалните операции, Мат Бекър, изпълнителен директор, Саймън Лейн, който оглавяваше ексклузивната дивизия Q, и Фил Игълсфийлд, президент на компанията за Великобритания и Южна Африка.

Днес стана ясно, че Лейн е заел аналогичен пост в пряк конкурент - Lotus.

Матиачи прекара около 10 години във Ferrari, заемайки различни мениджърски позиции. Той бе президент на “конюшнята” за Северна Америка, Азия, а също така бе начело на отбора във Формула 1.

Напоследък се е изявявал като съветник на Aston Martin, бъдейки част от консултантска компания. Матиачи има солиден опит с фирми и проекти, насочени към екология, “зелени технологии” и електромобили. Може би това е една от основните причини да премине в Aston Martin.

Компанията уточнява, че работата му ще започне веднага. На него ще се разчита да развива AM по няколко направления. През 2012 г. Матиачи печели наградата за шеф на годината в автомобилния бизнес в Северна Америка.

Aston Martin Ferrari Марко Матиачи шеф мениджър назначение напуснали