„Императорът” завладява луксозния SUV-сегмент

Новият Range Rover официално е у нас, а договорите за него са два и половина пъти повече от квотата за тази година. Няма проблем, клиентите ще чакат и година, за да го имат

Range Rover представяне

CarMarket.bg

П етото поколение на Range Rover бе представено официално през есента на миналата година, а сега моделът вече е официално и на нашия пазар.

Моделът впечатлява както с огромните си размери и визия, така и с лукс и технологии. Плъг-ин хибридите P510e и P440e предлагат до 113 км пробег на електричество (WLTP), като те са едни от малкото PHEV модели, които предлагат възможност за бързо зареждане с 50 kW и могат да се зареждат до 80% за по-малко от час.

Клиентите могат да избират между четири-, пет- и седемместен интериор в стандартна или дълга база. SV Serenity и SV Intrepid дизайнерските теми са ключови за персонализирането на новия Range Rover SV.

Range Rover се предлага в нива на оборудване SE, HSE и Autobiography, като ексклузивният First Edition е наличен през първата година на производство. За най-най-най-претенциозните има и SV.

CarMarket.bg

Флагманът SV може да бъде конфигуриран в повече от 1,6 милиона комбинации. Това обозначение винаги свързвам с много мощност. И много лукс. В случая говорим за битурбо 4,4-литров V8 двигател, генериращ 530 к.с. и 750 Нм. Новият V8 е със 17% по-икономичен и произвежда 50 Нм повече въртящ момент от предишния 5-литров компресор, задвижвайки новия Range Rover SV до максимална скорост от над 260 км/ч.

Защо обръщаме толкова внимание на най-луксозния в гамата на Range Rover? Защото с нещо са свързани най-интересните факти. Ето ви един такъв. Стартовата цена на Range Rover у нас е 250 хиляди лева за 3-литровия дизел, от който вероятно няма да бъде поръчан нито един. Но пък официалният представител на марката у нас вече има над 70 поръчки.

Ето ви още нещо любопитно: три от поръчаните Range Rover са версия SV. Цената им е впечатляваща.

Императорът Рейндж Роувър Range Rover