Хем кросоувър, хем кабриолет: VW T-Roc Cabriolet е вече у нас

Volkswagen T Roc Cabriolet

Volkswagen

Е дно е сигурно: T-Roc Cabriolet се откроява и реално няма конкуренти, тъй като Range Rover Evoque Cabriolet е от друга ценова категория.

Най-характерната черта на модела е тази на сгъваемия му мек покрив, изработен от трислойна текстилна конструкция. Покривът разполага с механизъм с електрохидравлично задвижване, който го отваря и затваря напълно автоматично за 9 и съответно 11 секунди, като това е възможно и по време на движение със скорост до 30 км/ч. В отворено положение, мекият покрив се сгъва под формата на Z в зоната зад задните седалки, като масивната напречна греда отпред изпълнява ролята на капак.

Volkswagen

При опасност от преобръщане на автомобила системата за защита се задейства автоматично и в рамките на част от секундата зад задните облегалки излизат два масивни панела. Едновременно с това специалните конструктивни усилвания на каросерията на T-Roc Cabriolet компенсират липсата на твърд неподвижен покрив, добавяйки необходимата структурна устойчивост.

Volkswagen

T-Roc Cabriolet се предлага с опция за два цифрови елемента за контрол и управление на функциите - блокът контролни прибори Digital Cockpit в непосредственото зрително поле на водача и екранът на инфотейнмънт системата Discover Media на арматурното табло. Тя е част от най-новото поколение инфотейнмънт системи и разполага с модул за онлайн свързване в комплект с вградена eSIM карта. За отличния звук в купето се грижи 12-каналната озвучителна система “beats”.

Volkswagen

Клиентите на новия T-Roc Cabriolet могат да направят избор от две нива за оборудване (Style и R-Line). Гамата на модела предлага избор от два високоефективни бензинови двигатели със системи за принудително пълнене с турбокомпресор и директно впръскване. 1.0 TSI е трицилиндров двигател с максимална мощност 115 к.с. и максимален въртящ момент от 200 Нм, докато четирицилиндровият 1.5 TSI осигурява 150 к.с. и 250 Нм. Шестстепенна ръчна предавателна кутия и предното предаване са част от стандартното оборудване, а по-големият TSI може да се комбинира и със седемстепенна трансмисия DSG с два съединителя.

Стартовата цена на модела у нас е 50 334 лв. с ДДС, докато топ изпълнението стига 64 184.

BMW пуска електрическия iX3 през лятото

На 5 години от летящия автомобил на Lilium

Tesla е най-скъпата автомобилна марка, изпревари Toyota

Източник на статията: Vesti.bg

Volkswagen T-Roc Cabriolet Volkswagen