В чера стана ясно, че първият SUV на Ferrari ще се задвижва от V12 двигател. Днес компанията продължава да шуми около себе си, този път с нещо, произведено в един единствен екземпляр. След Omologata и BR20, които също са в единична бройка, но задвижвани от V12 мотор, сега Unica използва за база F8 Tributo, което ще рече, че двигателят е V8.
Родствената връзка обаче не е толкова ясно откроима, което е и добре за мистериозния клиент, който не иска да прилича на никой друг. За него се знае само, че е дългогодишен клиент на „кончетата”, като той е участвал във всеки етап от производството на автомобила му.
Интересното е, че макар Tributo да е „основа”, в радиаторната решетка се откриват някои прилики с Roma. Задницата е още по-интересна, тъй като задно стъкло нямаме, а кръглите стопове са заменени от тънки LED ивици, като това отново ни препраща към Roma. Отстрани се забелязват новите въздуховоди, монтирани по-ниско.
За съжаление от Ferrari не казва абсолютно нищо за модела си, затова ще предполагаме, че под красивите панели е скрит 3,90литровият битурбо V8 от F8 Tributo. Тук той генерира 710 к.с. и 770 Нм въртящ момент, които ускоряват модела до 100 км/ч за 2,9 секунди. Спринтът до 200 км/ч отнема 7,8 секунди, а максималната скорост е 340 км/ч.