Cupra влиза в метавселената, ще лансира два нови е-модела

Испанската компания избра на 22.02.2022 да се обясни на клиентите в любов, но от свое специално място в метавселената.

Пламен Георгиев,
Cupra metaverse

Cupra

Cupra изглежда ще е първата компания, която влиза в „Матрицата”. Тяхното пространство в метавселената се нарича Metahype (разработена от VISYON), но вместо битка на агенти срещу Нео, Морфей и Тринити, това ще е дигитално пространство за различни артистични прояви.

Артистите ще могат да показват свои дигитални и физически продукти, както и да стриймват съдържания Metahype. Подразбира се, че ще има възможност за продажба на продукти. Както се вижда от снимките, има специален виртуален шоурум на Cupra, която идея вероятно ще бъде взаимствана и от други производители. Важното е да се намери начинът да изкараш потребителите от виртуалното пространство и да ги вкараш в истински автомобил.

Тук идва реалният план на марката да представи два нови електромобила и да удвои продажбите си. Cupra обяви появата на Tavascan, вторият електрически модел след Born, който ще стъпи на пазара през 2024 г. За пръв път за Tavascan чухме миналата година, но не бе посочена никаква конкретика за появата му на пазара. Сега става ясно, че испанците ще лансират на и серийна версия на UrbanRebel, която ще се появи през 2025 г.

Cupra

Четвъртият си рожден ден компанията отбелязва и с още нещо любопитно, което нарича CUPRA2 Experience. Става въпрос за „уникално състезателно изживяване, при което това, което шофираш, е реално, но това, което виждаш, е виртуално”. Звучи объркващо, но дали не става въпрос за състезателно изживяване, което включва шофиране на истински автомобил, но във виртуална среда? Предстои да разберем.

Cupra Metahype метавселена