Brabus представи поредната скандална версия на Mercedes-AMG G63, наречена XL 800. Вярна на формата си, тя е снабдена с нов набор от модификации, включително обновено окачване с портални оси, бодикит от въглеродни влакна, преработен интериор и V8 двигател с два турбокомпресора, който сега генерира 800 к.с.
Brabus XL 800 издига просвета (буквално) до абсурдно нови висоти. Говорим за 470 мм, което е с цели 119 мм повече от вече внушителните 351 мм на Mercedes-AMG G63 4×4². Всичко това е благодарение на новата система на окачването, включваща портални оси, персонализиран преден мост и специално издание на Brabus RideControl coilover-и.

Brabus
Офроуд чудовището е оборудвано с бодикит Brabus Widestar, който допълнително подчертава неговите впечатляващи характеристики. Широките колесни арки с интегрирани вентилационни отвори са изработени от въглеродни влакна, съответстващи на предния капак Power Dome и спортните брони. XL 800 също така е оборудван с монтирани на покрива светодиоди и заден спойлер. Други забележителни допълнения включват булбар, страничните ауспуси, прибиращи се странични стъпенки и безбройните емблеми на Brabus по каросерията.
SUV-ът е оборудван с нов комплект 22-инчови ковани алуминиеви джанти Brabus Monoblock Z/HD, обути с Pirelli Scorpion. За разлика от повечето версии на G-класата, XL 800 няма пълноразмерна резервна гума, монтирана на задната врата.

Brabus
Вътре акцентът пада върху ръчно шитата кожена тапицерия, многото карботн, като дори сенниците са с карбонови елементи.
Под капака на XL 800 има подобрена версия на 4,0-литровия V8 двигател с два турбокомпресора. Той произвежда 800 к.с. и солидните 1000 Нм. Въпреки че Brabus предлага още по-мощни модели G-Wagen, тези числа все още са повече от достатъчни, за да ускорят SUV-а от 0 до 100 км/ч за 4,6 секунди. Що се отнася до максималната скорост, тя е ограничена до 210 км/ч, но честно казано, не бихте искали да се движите по-бързо с толкова висок автомобил.