Aston Martin DBX е SUV, който предизвика смесени чувства във феновете на автомобилите, но като цяло моделът е успешен на пазара. Компанията подготвя голям ъпдгрейд за модела, за да адресира основните му недостатъци, съобщава Autocar.
А те са главно в инфотейнмънт системата. Тя е взета от Mercedes-Benz, като използва тракпад и няма сензорен дисплей. Това я прави старичка на фона на модерните технологии и Aston Martin иска да коригира този недостатък.
Ъпгрейдът ще стана факт догодина, казва председателят на борда на компанията Лорънс Строл. „В DBX ще има нов интериор с нова инфотеймънт система. Тя ще е сходна с тази на DB12 и ще бъде на пазара в близкото бъдеще“, казва Строл в разговор с инвеститори. Той не влиза в повече детайли.
Въпреки че инфотейнмънт системата изостава от конкуренцията, това не е попречило на продажбите, казва Aston Martin. Те са се увеличили с 23% за първите девет месеца на годината. Особен интерес е спечелил DBX 707, който е генерирал 70% от всички продажби на модела тази година. DBX като цяло вече записва над 50% от всички продадени Aston-и.
Моделът беше пуснат през 2020 г., като миналата година беше показана подобрената версия 707 с толкова конски сили. Не е имало други ъпгрейди по колата, така че подобренията в интериора ще са добре дошли за задържането на интереса на клиентите към модела, особено в Китай. Там е един от най-важните пазари за марката, но има спад именно, защото високотехнологичните интериори са на мода сред местните клиенти.