Н овият SUV от сегмент С е конструиран върху новата платформа CMF-CD. Освен с усъвършенствано шаси Austral разполага с многораменна задна ос за по-добро поведение на пътя и стабилност. За това способства и третото поколение на системата 4CONTROL Advanced.
Когато автомобилът се движи с висока скорост или завива със скорост над 50 км/ч, задните колела завиват с до 1° в същата посока като предните колела. Това се постига благодарение на добавянето на задвижващ актуатор, монтиран на задната ос, който работи съвместно със сервоусилвателя на волана, електронния модул на двигателя и електронната програма за стабилност (ESP).
В градски условия моделът е изключително маневрен, за което говори и диаметърът на завой от 10,1 м, който е по-малко от някои градски модели. Благодарение на задвижващият актуатор на Austral, разположен на задната ос, задните колела могат да завиват до 5° в обратна посока на предните колела (в сравнение с 3,5° при предишното поколение).
С последното поколение на технологията MULTI-SENSE, в Austral водачът вече може да разшири динамичното изживяване при шофиране. В зависимост от избрания режим на шофиране: Eco, Comfort или Sport, е възможно да се осъществят 13 различни настройки. Те обхващат поведението на шасито, усилието на кормилното управление, реакцията на шасито и двигателя, контрола на сцеплението и динамичен контрол на автомобила. Тази функция може да бъде достъпна чрез екрана OpenR или чрез нов функционален бутон, разположен на волана.