TikTok се превърна в една от най-популярните социални мрежи - сред младите хора най-вече. Ново проучване показва кои са на най-популярните марки автомобили, заедно с моделите, както и кои са най-влиятелните личности в бранша.
Проучването е проведено от Confused.com.
Както и през миналата година, BMW е най-популярният автомобилен производител TikTok.
Тази година BMW заема първото място с общо 49,2 милиарда гледания, далеч пред основния си конкурент Mercedes-Benz, който заема второ място с 27,1 млрд. На трето и четвърто място има равенство, като Audi и Honda събират по 20,4 милиарда.
Друго равенство виждаме на пета и шеста позиция - между Tesla и Ford с 19,1 млрд. гледания, оставяйки Lamborghini на седмо място с 19 млрд. Челната десетка се допълва от Toyota - 15,8 млрд., Ferrari - 13 млрд., и Nissan - 11 млрд.
Съвсем различна е ситуацията за най-следените модели в TikTok. Високопроходимият Ford Maverick (10,9 милиарда гледания) се оказа малко по-популярен от Mustang (10,7 млрд.), давайки първите две места на Ford. Toyota Supra (9,3 милиарда) заема третото място пред Nissan GT-R (8,4), оставяйки Honda Civic (4,1) на последно място в топ 5.
Що се отнася до инфлуенсърите, Даниел Мак е най-популярният профил на тема коли в TikTok с 12,6 милиона последователи. Алекс Хирши, известна с псевдонима си Supercar Blondie, също е доста популярна с 10,6 млн., което е много близо до нейните 10,4 милиона последователи в Instagram и 9,06 млн. абонати в YouTube, докато Дима Гордей е трети с 5,1 милиона.