К ое е най-хубавото пожелание на близък приятел за чисто новия му автомобил? По моите разбирания би звучало така: сервиз да не види. Но собственикът на този автомобил явно е би прокълнат, след като за малко над 50 000 км неговото BMW 750i (G11) е посетило сервиза точно 12 пъти. Естонецът толкова се е вбесил от това, че е изографисал целия автомобил с всички ремонти, които е трябвало да претърпи возилото, чиято стойност е 122 700 евро. Най-неприятното е било смяната на 4,4-литровия V8 битурбо двигател още преди 50 000 км.
Срещу всеки дефект той е отбелязал точния пробег. На задната дясна врата той е написал: Цената на автомобила бе 122 700 евро, срещу които пари получаваш. След това изрежда всичките проблеми. Всичко започва още след 18 000 изминати километри, когато лимузината е трябвало да влезе в „бокса” за отстраняване на проблем с вентилацията на шофьорската седалка.
Оттам насетне списъкът продължава така:
20 000 км – дефект и ремонт на панорамния люк
23 205 км - смяна на маркучите за охлаждане на турбото
27 312 км - смяна на термостат и ремонт на ароматизатора в купето
30 000 км – ремонт на контролния блок за регулиране на шофьорската седалка и ремонт на ароматизатора в купето
40 000 км - повреда на приборното табло
45 500 км - повреда и смяна на двигателя
50 000 км - повреда и смяна на волана
52 000 км - силни вибрации и тропане в купето
52 750 км – нестабилна работа на всички сензори
54 082 км - грешка в окачването, дефектен компресор
54 082 км - дефект и смяна на маслените маркучи на двете турбини
Не по-малко красноречив е и надписът върху предната дясна врата, на която той е изписал: "Под предния капак би трябвало да има 450 к.с., но всъщност има само един, който едва работи. На вниманието на BMW AG и Inchcape Eesti OU".
Шеф подари 600 коли на служителите си
Където философията на карате среща Honda CR-V (тест драйв)
Продажбите на Tesla може да прескочат 250 000 в края на годината