Влогърът, който тотализира GMC Hummer EV след 30 км, лепна вината върху автомобила

Ремонтът на потрошения електрически офроудър би струвал $78 000

Пламен Георгиев,
GMC Hummer EV

, GMC

GMC Hummer EV

П о-рано през седмицата разказахме за ютубъра Mondi, който се похвали с най-новата си придобивка – един от най-чаканите електромобили в САЩ - GMC Hummer EV. За него компанията е получила над 90 000 заяви и спря да приема поръчки, защото срокът за доставка вече е 2 години.

Щастливият собственик получи автомобила си и веднага излезе да се позабавлява с него и приятели. След 30-ина километра, на макадамова отсечка забавата приключва с наглед нещо не толкова сериозно като инцидент. Но резултатът е тотал щета. Mondi казва, че инцидентът е нанесъл на огломния всъдеход щети за почти $80 000.

Говорейки пред Road & Track, Едмънд Барсегян, познат в социалните мрежи като Mondi, разказва, че е отписал автомобила.

Да, автомобилът е тотал щета. Предната подрама бе огъната. Амортисьорите бяха смазани.”

Ударът е толкова тежък, че предната защитна плоча е откъсната от Hummer-а, като са нанесени щети на кондензатора на климатика, радиатора за охлаждащата система на батерията, задната напречна рамка и много други.

Всъщност щетите са много повече от това, защото според Барсегян „задната рамка е била два и половина инча по-високо от дясната страна, отколкото от лявата страна“. Това е довело до огъване на панелите на купето и отваряне на пролуки между тях.

Щетите са за $78 000 за части и труд“, разказва Барсегян. „Проблемът беше доставките на частите, защото много от тях не бяха налични. Не съм минавал през осигуровка. Просто го отписах като загуба. Продадох го за много по-малко на трета страна. Загубих много, но такъв е животът."

Макар да изчислява, че е понесъл загуба от около $80 000, Барсегян не съжалява за инцидента. Той обаче е разочарован от автомобила, като твърди, че теглото му може да е причина за размера на щетите.

На това се казва: да си мислил навреме. Още повече, че Mondi има претенциите да е много добър зад волана, но това няма нищо общо с шофирането на суперавтомобил, защото тук говорим за возило с тегло 4100 кг! Само батерията тежи над 1300 кг.

Беше много лек удар, че наистина не беше нищо“, разказва Барсегян. „Но тъй като пикапът тежи толкова много, рамата просто се разруши. Освен това бях изключил тракшън контрола, защото исках да се поднасям, но това втвърди окачването, така че амортисьорите изобщо нямаха ход.“

От видеото не личи ударът да е лек. В крайна сметка всеки уважаващ себе си влогър трябва да разбие поне една кола, за да навърти гледания. Доказват го броячите на другите видеа в канала му, никое от което не се доближава по гледания като последното му с Hummer EV.

Той смята, че всичко това е в рамките на нормалното, защото на всеки пет години тотализира по един автомобил.

„Радвам се, че изпълних квотата си с тази кола, а не с някоя от моите суперколи. Така че общо взето всичките ми суперавтомобили са сигурни за следващите пет години.“

влогър блогър Hummer EV Mondi