Най-странните клиентски приумици, с които се сблъскват автомобилните дилъри

От рицарско копие до фалшиви зъби, заплаха от развод, ако не получи по-голяма отстъпка, това са само част от странностите, с които се сблъскват автомобилните дилъри при контакта си с потенциални клиенти

странен дилър на кола приумици любопитно

iStock

П реди дори да се срещнат с клиент, дилърите често трябва да отговарят на всякакви необичайни въпроси. Най-странните, докладвани от платформата за употребявани автомобили CarGurus от последните 12 месеца, включват дали в една кола ще се побере средновековно рицарско копие, дали дилърът ще плати застраховката на купувача и как се произнася толкова завъртяното име на… Nissan Note.

Семействата на купувача играят важна роля, когато се стигна до най-странните опити за преговори. Един клиент заявява, че жена му ще се разведе с него, ако търговецът не му даде по-голяма отстъпка, а друг предлага децата си като частична замяна.

Откроява се жертвата, която клиент е готов да направи. Той казва, че дилърът иска прекалено висока цена за автомобила, затова е готов да се съгласи да се „срещнат по средата” между офертата от дилъра и цената, която клиентът е готов да плати.

Проучването на CarGurus установява също, че преживяванията на дилърите са не по-малко странни, когато се стигне до момента, в който клиентът да направи тест драйв на автомобила. От клиент, който отива до дома си, за да качи домашните си любимци в колата, до продавач, който сменя обувките си с неподходящо обут клиент, за да може той да управлява автомобила, търговците със сигурност трябва да изтърпят определени странности, за да отговорят на нуждите на купувачите.

Дори след като клиентите си тръгват, дилърите продължават да се сблъскват със странностите им. От отрязани глави на манекени до изкуствени зъби, от протези на крайниците до използвани пелени, от странни прахообразни вещества до мъртви мишки, всичко това е откривано в откупувани от дилърите употребявани автомобили при сделки за покупка на нови.

За щастие, обаче, не всеки опит е бил толкова отблъскващ през изминалата година, като участниците в проучването са споделили и положителните си контакти.

През трудните за мнозина времена, търговците е трябвало да направя и някои жестове, за да спечелят клиент, включително като доброволци да претапицират безплатно автомобила на местна организация на спасителите на плажа, да доставят безплатно кола много далеч от дилърството, да оставят плюшено куче на име Сю Бару за дете на клиент. В замяна са получавали бутилки вино, бисквити, торти и дори домашно отгледан лук.

дилъри продажба на автомобили любопитно автомобили