Изследване: изборът на луксозна кола е пряко свързан с познат мъжки комплекс

Той идва от липсата на увереност за размера на пениса, твърдят от Лондонския университетски колеж

Андрю Тейт

CarMarket.bg

Андрю Тейт с три от скъпите му спортни коли.

И зследване на Лондонския университетски колеж (UCL) показва, че има връзка между избора на луксозна кола (преобладаващо спортна) и може би най-големият мъжки комплекс - за размера на пениса.

За това пише британският “Дейли мейл” в обширен материал, подчертавайки, че Грета Тумберг изглежда е имала право в добилия популярност публичен спор с Андрю Тейт.

Припомняме, че известният с това, че е… известен богаташ предизвика екоактивистката и заяви, че има 33 коли и всичките харчат и замърсяват много. Девойката не му остана длъжна, отговаряйки, че явно има малък пенис. Размяната продължи още малко, след което “бизнесменът” бе арестуван в Румъния, а една трета от возилата му бяха конфискувани.

Но това е друга тема, нека се върнем на любопитното изследване.

Новото проучване, публикувано в PsyArXiv, имаше за цел да установи дали наистина съществува връзка между желанието за притежание на спортна кола и възприемания размер на пениса.

Популярната в англоговорящите страни фраза „малко енергия в панталона“ предполага, че даден мъж демонстрира фалшива увереност, за да компенсира несигурността относно размера на пениса си.

Психолозите са набрали 200 мъже на възраст между 18 и 74 години, за да попълнят онлайн тест.

На участниците първо е показан текст за период от седем секунди, преди на екрана да се появи изображение на продукт. След това е трябвало да покажат колко искат да закупят продукта - ежедневен артикул или луксозна стока.

Накрая на екрана се е появило друг текст и участниците са били приканени да кажат дали става въпрос за същия или различен от показания на първия екран.

Било им е обяснено, че твърденията там са факти и че тестът трябвало да проучи „как хората помнят факти, докато пазаруват продукти“. Твърденията обаче не са били изцяло достоверни.

Сред тези "факти", например, погрешно е посочено, че средният размер на еректиралия пенис е 18 см. Това число е дадено на някои участници. Докато на други, че е 10 см.

Реалната средна стойност всъщност е 13 см, заявават в UCL. Онези обаче, на които е посочена по-ниската стойност, са били накарани да се чувстват „сравнително по-добре“ по време на теста.

А анкетираните, видели завишената стойност, умишлено са принудени да се чувстват така, сякаш мъжкото им достойнство е под средния размер.

На всички участници е показвано изображение на спортна кола между двете твърдения относно размера на пениса и е трябвало да посочат желанието си да я купят.

Когато екипът анализира резултатите, вижда, че мъжете над 30 години, които са били накарани да чувстват, че размерът на пениса им е под средния, са по-склонни да искат да купят спортна кола.

Обратно - онези с усещането за по-голям пенис от средния размер били склонни да проявяват намаляващ интерес към луксозните спортни коли, още повече с увеличаване на възрастта, съответно узряването.

Точно обратното се наблюдавало в другата група - независимо от възрастта, тя си искала скъпата спортна кола. Въпреки че това проучване все още не е рецензирано (съответно публикувано в реномирано специализирано издание), авторите казват, че резултатите „повдигат интригуващи въпроси за бъдещи изследвания“.

Може би има нещо специфично, което свързва колите с пениса в мъжката психика, пишат те. - Тази хипотеза се подкрепя от данните в статията и би обяснила съществуването на фалическата кола в ежедневните вицове, реклами и академичен дискурс. Индустрията може да не иска да признае тази връзка, но нашите резултати наистина ни помагат.

Докато търсенето на техния продукт може да бъде мотивирано от чувство за генитална неадекватност, това е чувство, споделяно от много от клиентите им.“

Андрю Тейт Грета Тунберг спортни коли луксозни автомобили изследване размер на пениса