В секи е свободен да прави каквото поиска, но „демокрацията” в социалните мрежи започва да придобива заплашителни размери. Особено в случаите, когато целта е да се трупат гледания и последователи. А това, оказва се, се случва най-успешно, когато покажеш или направиш възможно най-голяма простотия.
Американецът WhistlinDiesel определено е сред най-изявените в тази посока, но неговите изпълнения в YouTube имат идея и чувство за хумор. В този случай няма нищо такова, а този бял Lamborghini Urus е сполетян от тежката съдба да бъде размазан като комар върху бяла стена.
Вярно, всеки сам решава дали да унищожи автомобила си, ако няма заплаха за други, но подобни примери определено на влияят добре на колективното мислене в социалните мрежи.
Михаил Латвин е познат със своите изцепки. И всичките в преследване на повече популярност в Интернет. През 2020 г. запали Mercedes-AMG GT 63, преди година взриви BMW M5 Competition, междувременно изкара един Porsche Taycan през витрината на дилъра и др. Явно всичко това върши работа, защото г-н Латвин има сериозен брой последователи в „Инстаграм”.
Преди около месец, за да отпразнува своя 10-милионен последовател в Instagram, Латвин вдига с кран пълен с 3 тона цветна течност варел, който пуска върху белия Urus. Сами може да предположите какво се случва на италианското возило.
Ето и трика: това работи, за жалост, защото това изпълнение е донесло на руснака 4,3 млн. последователи след него (за около месец)! Другата част е, че той рекламира собствена марка енергийни напитки по този начин, с „добър” пример за младите. И макар всеки сам да решава какво да прави с колите си (или каквото и да е друго имущество), този начин да станеш известен в Интернет е противоречив, мека казано.