Ford и Alibaba лансираха вендинг автомат за коли

Пламен Георгиев,
defaultimg

netinfo

К омпанията Ford, съвместно с китайския интернет гигант Alibaba, лансира в Гуанджоу, Китай, първия вендинг автомат за продажба или тест драйв на автомобили. Проектът за момента е пилотен.

Напомняме, че през есента на миналата година Autobahn Motors лансира вендинг автомат за продажба на супер автомобили в Сингапур. Сградата е 15-етажна и в нея се съхраняват 60 автомобила. Достъпът до тях става посредством специален сензорен екран.

Съоръжението се нарича Super Test-Drive Center и представлява многоетажен стъклен паркинг, в който са паркирани няколко десетки автомобила. За да получите един от тях, трябва да използвате приложението Tmall, от които да изберете интересуващия ви модел и да си направите селфи, за да ви идентифицират. Процедурата по получаване на автомобила не отнема повече от 10 минути.

Автомобилът остава на ваше разположение три дни, след което може да го закупите или да изберете друг. Тест драйвът може да е безплатен или платен, това зависи от кредитния рейтинг на потребителя в системата на Alibaba. Ако той е под 700, тестът ще трябва да се заплати.

Плановете на Alibaba са да изгради такива съоръжения на територията на цял Китай, като предостави на потенциалните си клиенти кредит с първоначална вноска 10% от стойността на автомобила.

Lynk & Co показа модела си за Европа

Daimler пусна електромобил с 500 км пробег, но за Китай

До 75% по-висок разход на гориво от официалния

Източник на статията: Vesti.bg

нови автомобили любопитно автомобили вендинг автомат Alibaba Китай