Bugatti показа прототип на детския Baby II, копиращ оригинала Baby от 1926 г. Детската количка е оборудвана с електрическо задвижване, литиево-йонна батерия и система за рекуперация на енергия, както и заден диференциал.
Оригиналът Bugatti Baby се появява през 1926 г. Еторе Бугани и синът му Жан правят количката за 4-годишния Ролан – най-малкият син на Бутона, копирайки външността на състезателния Bugatti Type 35. След като е приет с възторзи по време на автосалона в Париж, моделът е пуснат серийно с името Type 52. Той се задвижва от електромотор Paris-Rhone (3,5 к.с.), 12-волтова батерия и редуктор.
Автомобилът е предназначен за деца на възраст между 6 и 8 години, като може да се движи със скорост до 20 км/ч. Естествено, такава играчка може да си позволят само богаташите и коронованите особи, тъй като цената му е 5000 франка, което към днешна дата прави 4500 евро.
Bugatti Baby II
Създаването на съвременния Bugatti Baby II започва с цифровизация на всеки детайл на Type 35 от 1924 г. На основата на тези снимки дизайнерите правят умалено копие в мащаб 1:2. Той е оборудван с електромотор, чиято мощност може да се регулира от 1,4 до 5,5 к.с.. Моделът, подобно на Chiron, разчита на Speed Key, с който се премахва ограничението на мощността и тя скача на 13,6 к.с.
Сред другите особености на Bugatti Baby II са диференциалът с ограничено приплъзване на задната ос, литиево-йонната батерия с капацитет 1,4 или 3,8 kWh (максимален пробег с едно зареждане – 30 км), дебютиралият във Veyron прибор за показване на мощността, работещи светлини и лого на „носа”, изработено от 50 грама чисто сребро.
Целият тираж на Baby II от 500 бройки (колкото е и на оригинала) вече е продаден- Цената на това удоволствие започва от 30 000 евро (61 000 лв. е цената на Toyota Camry Hybrid у нас).
Клиентите могат да избират между три версии: базова с композитно купе, Vitesse с купе от карбон и Speed Key, както и Pur Sang с алуминево купе и Speed Key.
Е-колите са бъдещето в Европа, сега и клиентите трябва да го разберат