В иктор Шепърд е известен с това, че преди години се похвали със своята Toyota Tundra, с която навъртя 1 млн. или (1,6 млн. км) за девет години. Сега Шепърд е близо до постигане на същия резултат, като към момента е над границата от 900 хиляди мили, но няма да се откаже да постигне отново 1 млн. на километража. Той прати това с версия Tundra SR5 Double Cab с 5,7-литров V8 двигател.
Името на Шепърд стана известно през лятото на 2016 г., когато той за пръв път премина границата от 1 млн. мили зад волана на Tundra SR5 Double Cab от 2007 г. с 4,7-литров V8. Моделът от 2014 г., който сега гони границата от милион мили, е закупен от Шепърд като заместител на Tundra-та от 2007 г.
Toyota, впечатлена от лоялността на Шепърд и неговото постижение, му предложи размяна – моделът от 2007 г. срещу чисто нов Limited Crew Cab моделна година 2016. Същият американецът си оставя за личен автомобил, като за служебните си цели продължава да ползва Tundra моделна година 2014. Интересното в двата случая е, че Шепърд сам шофира и двата пикапа, т.е. от 2007 г. досега той е навъртял над 3 млн. километра! Това прави по около 187 000 км годишно, по 15 500 км месечно.
Компанията дори проучи камиона от 2007 г., докато проектира новата Tundra от 2022 г. Избирайки да запази модела от 2016 г. като лично превозно средство, Шепърд продължи да използва Tundra от 2014 г. за ежедневна работа, натрупвайки удивително количество километри в процеса. Забележително е, че Шепърд сам шофира.
В допълнение към рутинната поддръжка на двигателя, Шепърд е сменил алтернатора и сервизира трансмисията на 780 000 мили (1,25 млн. км). Заради забавяне на ремонта, той изминава допълнителни 80 000 мили, преди най-накрая да му бъде монтирана новата трансмисия. Проблемът с нея е бил загуба на обороти при изкачване на наклони.
Любопитно е какво прави Toyota с първата Tundra, която взима от Шепърд: изпраща я в завода си в Сан Антонио, където започва процес на щателно изучаване на модела. Наученото от нея е вградено в разработването на последния модел.