Хайде пак: Subaru Solterra в сервиза за нерешен проблем с главината

Съветват собствениците да не шофират автомобилите си, тъй като опасността от падане на колелото не е отстранена

Пламен Георгиев,
Subaru Solterra тест драйв

CarMarket.bg

П роблем с падащо колело в движение. Това спря пазарния дебют на електрическите Toyota bZX4 и Subaru Solterra миналата година. Двете компании се нуждаеха от половин година, за да решат казуса, който удари по реномето им за надеждност и качество.

Очевидно обаче този проблем не е напълно решен, тъй като Subaru обяви сервизна акция за избрани модели Solterra, точно 1182 автомобила в Северна Америка. Всички те са били обект на първата сервизна акция, при която са били сменени оригиналните болтове на джантите.

Новата акция е резултат от проблем с оригиналните болтове, които са били сменени в два сервиза. Но сега се е установило, че процедурата по смяната на болтовете не е била извършена според спецификациите на производителя, в резултат на което е възможно болтовете да не са затегнати достатъчно.

За да гарантира сигурността на клиентите си, Subaru реши да привика засегнатите автомобили отново, но този път в сервизи на друг подизпълнител.

Добрата новина е, че става въпрос за лесна и безплатна услуга: проверка на болтовете и презатагянето им до нужната сила.

Междувременно компанията съветва засегнатите клиенти да не шофират автомобилите си, а да ги закарат в сервиза с Пътна помощ. Разходите за нея ще бъдат поети от производителя.

Източник на статията: Motor1.com

Subaru Subaru Solterra