И сторията на MINI и Спайк е доста дълга вече. Британският булдог се превърна в емблема на марката, като чрез него се представяше оригиналното наследство на MINI. През годините Спайк стана най-успешното рекламно лице на марката, което наложи новия дизайн на MINI.
Днес Спайк продължава присъствието си в MINI, но вече по различен начин, достоен за времената, в които живеем. Става въпрос за негов аватар, който ще играе ролята на личен асистент в автомобила.
Освен новия електрически кросоувър Aceman, новата вълна от електрифицирани модели MINI ще идват с домашен любимец във формата на новия MINI Intelligent Personal Assistant. Спайк щял да донесе „вълнуващо” и „неочаквано” изживяване в новия OLED дисплей на инфоразвлекателната система в бъдещите модели на марката.
Присъствието на Спайк няма да се ограничи само до интериора, намеква се, че виртуалният асистент ще бъде видим и отвън.
За пръв бъдещите клиенти на марката ще видят Спайк на автомобилното изложение в Шанхай, стартиращо на 18 април.