Chrysler ще е първата марка на Stellantis, която ще въведе следващото поколение инфотейнмънт технология в Северна Америка, базирана на задаващата се платформа за електрически автомобили на концерна, STLA. Говорим за масивни инфотейнмънт екрани, простиращи се през цялата широчина на арматурното табло.
Производителят представя технологията чрез 2-местен кокпит концепт, който ще бъде показан на широката публика по време на тазседмичното Consumer Electronics Show в Лас Вегас. Макар технологията да не е вкарана в автомобил, дизайнът на кокпита е базиран на Airflow Concept, който Chrysler показа на CES 2022.
Наречен Chrysler Synthesis кокпит (може да си поиграете с него тук), той представлява 37,2-инча екрани за водача и пътника отпред, които се разпростират през цялата широчина на арматурното табло.
Използвайки най-новата AI технология, Chrysler казва, че инфотейнмънт системата ще се изучи с времето предпочитанията на собственика. Актуализации по въздуха ще позволява на производителя да актуализира софтуера, съдържаш се в “STLA Brain”, за да предлага винаги на-вълнуващото изживяване на пътниците.
Системата ще захранва и виртуален асистент, който ще може да синхронизира всички аспекти от ежедневието на собственика. Асистентът ще може да работи в колата и извън нея, следейки календара, за да предлага маршрути, паркинги и зарядни локации, да се свързва с умния дом на собственика, да помага при онлайн търговия и т.н.
Chrysler обещава, че платформата STLA ще предлага Ниво 3 на автономност. Благодарение на технологията STLA AutoDrive, водачите ще могат да свалят ръце от волана и да отклоняват очи от пътя.
Chrysler планира да представи първия си електромобил през 2025 г., като до 2028 г. ще предлага изцяло електрифицирана моделна гама.