П рез последната година-две редица компании промениха логото и визуалната си идентичност, като последните големи имена са тези на Dacia и Citroen. Само преди дни Audi също промени логото си - 3D бели „пръстените”.
Но при Kia ситуацията е по-различна, тъй като логото на марката е свързано със самото изписване на името. В началото на миналата година корейците решиха да го направят 2D и да премахнат рамката, като изписването е с различен шрифт от този на емблемата, използвана от 1994 г.
Именно новият шрифт вкарва в заблуда хиляди хора по света, които вместо Kia виждат KN. Това е причината ежемесечно Google да отчита около 30 000 търсения на автомобили с марката KN. Ръстът започва да се отчита от миналото лято, когато компанията започва да лансира моделите с новата емблема.
the new kia logo is so unreadable that at least 30k people a month search for the "KN car" ever since its debut pic.twitter.com/jRj25JoAPp
— Ashwinn (@Shwinnabego) November 17, 2022
Данните на Google Trends data показват, че хората в САЩ, Австралия, Канада и Великобритания търсят по ключови думи “KN SUV,” “KN car brand price” и “KN car brand electric.” В САЩ питат Google “What is KN car brand,” “KN Carnival car,” “What is KN” и “KN Telluride car.”
Към момента тези 30 000 търсения за марката KN вероятно не трябва да плашат Kia, тъй като месечно по света се отчитат около 1,83 млн. търсения, но ситуацията може да се развие.