В Русия се продава мощният 1088 к.с. всъдеход на Dongfeng, оценен от „Нео Карс” на 16 млн. рубли, които към днешна дата възлизат на 384 000 лева. Моделът M-Hero 917, който в Китай се продава под марката Mengshi, стъпва на рама и по форма и габарити е много близо до Hummer. Близо е и като офроуд възможности с 31 см ъгъл на заход и отход.
Отличава се със същите остри ръбове по корпуса, които са основната характеристика на много агресивния дизайн, в който единствените гладки повърхности са на вратите. Дори кутията за резервната гума върху петата врата е осмоъгълна, заобиколена от стопове, каквито в друг автомобил не сме виждали. Дължината на тежкия офроудър е почти 5 метра, което го прави малко по-дълъг от осемместния Hyundai Palisade. Теглото на „Героя” до 3293 килограма също е впечатляващо.
Но още по-впечатляващо е, че тук говорим за електромобил! Той се задвижва от четири електромотора със сумарна мощност 1088 к.с. и 1400 Нм въртящ момент.Те осигуряват ускорение до 100 км/ч за 4,2 секунди. Батерията (NMC) е дело на CATL и капацитетът й е 140 kWh. Автономният пробег на модела по заводски параметри е 505 км, но тук пак ще уточним, че това чудовище тежи до 3,3 тона.
Друг интересен факт е режимът за движение Crab Walk, който му позволява да се движи по диагонал. С такава характеристика може да се похвали електрическият Hummer.
В Китай M-Hero 917 се предлага и във версия с три електромотора: два на задната ос и иден отпред. Максималната мощност тук е 916 к.с. и 1050 Нм метра. Но в сметката има и 1,5-литров бензинов турбомотор, който обаче захранва само батерията с капацитет 66 kWh. Тук пробегът вече достига 800 км.