И нтересното за втория електрически модел на Toyota е фактът, че той ще се захранва от батериите Blade (литиево-железен фосфат) на китайския партньор BYD. Те трябва да гарантират на модела пробег до 600 км по китайския цикъл CLTC.
Изключително интересен е фактът, че Toyota е убедена в качествата на китайската батерия, защото се стреми да гарантира на клиента остатъчен капацитет от 90% дори след 10 години (подобно на bZ4Х). Какво ще е ограничението за пробег, все още не се казва, но при първия електромобил то е 240 000 км.
И с това техническите параметри около новия модел се изчерпват.
Е, дадени са размерите на модела, но те не са чак толкова интересни. Все пак ще споменем, че bZ3 е дълъг 4,73 м, широк е 1,84 м, висок е 1,48 м, а междуосието е дълго 2,88 мм. Това ще рече, че той е по-дълъг от Corolla (4,63 м) и има по-голямо междуосие от това на Camry (2,82 м). Това само подсказва, че вътрешният обем ще е впечатляващ.
В сферата на предположенията остава въпросът за моторизацията, като може да се предположи, че електромоторите са от Toyota. Но това далеч не е сигурно, защото други предположения навяват натам, че те са дело на Fudi Power, подразделение на BYD. Ако това се окаже вярно, то мощността може да варира в диапазона между 180 и 240 к.с. Другата цифра, която официално се споменава, е коефициентът на челно въздушно съпротивление от 0,218.