Audi лансира нов бранд в Китай, казва се... AUDI

Пише се с главни букви и логото с четирите преплетени кръга липсва

Пламен Георгиев,
AUDI E concept

Audi

П ървият премиум бранд, влязъл на пазара в Китай в 1988 г., е Audi. Сега марката лансира нов бранд на китайския пазар в сътрудничество с SAIC. AUDI също е въплъщение на слогана “Vorsprung durch Technik”, но пречупен през призмата на електрическата мобилност. Заявка за новото начало в Китай се дава чрез концепцията AUDI E, разработена съвместно между експерти от Германия и Китай. Моделът дава поглед към бъдещите три серийни модела, чието пазарно разгръщане ще започне от средата на 2025 г.

Трите електрически модела ще бъдат от средния и пълноразмерния сегмент, като сътрудничеството с китайските партньори позволява да се намали времето за разработка и лансиране на пазара с 30%.

Audi

С дължина 4870 мм, широчина 1990 мм и височина 1460 мм, AUDI E предлага междуосие от 2950 мм, което позиционира модела като напълно електрически Sportback. Автомобилът стъпва на новата 800-волтова Advanced Digitized Platform. Моторите са два със системна мощност 570 kW и 800 Нм. Те позволяват ускорение до 100 км/ч за 3,6 секунди. В допълнение на това, AUDI E разчита на специфични за Китай и много иновативни функции за подпомагане на водача.

Audi

Концептът е оборудван с батерия с капацитет 100 kWh, която позволява пробег до 700 км по цикъла CLTC. На бърза станция новата платформа позволява зареждане на ток за изминаване на до 370 км за 10 минути.

Дизайнът е съобразен с предпочитанията на китайците. Външният минимализъм съжителства с традиционните естетически кодове на интериорна декорация, в които се дава приоритет на комфорта и модерните технологии. И така, на централната конзола има място за два смартфона, пред водача и пътника има извит 4K дисплей по цялата ширина на предния панел. Мултимедията на концепцията работи на AUDI OS, поддържа AI аватара AUDI Assistant и се управлява чрез сензорния панел AUDI Control.

Audi S6 Sportback e-tron AUDI E concept