Т ова е най-мощното Maserati с разрешение за движение по пътищата. GT2 Stradale е уличната версия на състезателната кола GT2, която пък е състезателна версия на уличния MC20. Объркахте ли се? Нищо, в крайна сметка новият модел изглежда впечатляващо.
Почти всичко от GT2 се пренася тук – по-големите всмукателни отвори, вентилационните отвори в капака и арките на калниците и онова голямо GT2 крило, монтирано отзад. Изобилства от карбон – от задното крило до отворите в предния капак. Срещу допълнително пари идва карбонов покрив, отворите в калниците и страничните прагове.
Докато екстериорът до голяма степен е GT2, интериорът е мястото, където се открива най-доброто от двата свята. Виждаме състезателни препратки, но и нужните за пътя условия. И тук имаме доста карбон, както и Алкантара. Воланът е по-дебел в сравнение с MC20, но е натоварен с по-малко контролери. На таблото има 10,25-инчов дисплей.
Седалките са проектирани специално за GT2 Stradale. Те също са карбонови, като се предлагат два различни размера за по-големи или по-малки клиенти. Настройват се ръчно, за да осигурят по-ниска позиция на седене за по-добро разпределение на теглото. Предпазните колани са 4-точкови. Ако това е твърде хардкор, Maserati предлага по-малко агресивни спортни седалки.
GT2 Stradale ще бъде най-мощното шосейно Maserati на пазара. 3,0-литровият Nettuno V6 с два турбокомпресора е леко променен, той генерира 640 к.с. и 722 Нм. Продължава да се разчита на 8-степенна трансмисия с двоен съединител. Задните колела са завиващи. Ускорението и максималната скорост са подобрени, за което спомага е сниженото с 62 кг тегло. Ускорението до 100 км/ч отнема 2,8 секунди, а максималната скорост на GT2 Stradale е 320 км/ч.
Режимът Corsa настройва всичко за пистата, като електронните помощници се изключват или действието им се забавя. Ако се доплати за Performance Pack моделът ще дойде с режим Corsa Evo, който позволява, както Maserati го нарича, „360-градусово професионално шофьорско изживяване“.