Ford прибави още два вълнуващи варианта на Ranger в Европа

Tremor и Wildtrak X са с уникална стилистика, предимства за товарене и офроуд

Ford Ranger TREMOR WILDTRAK X

, Ford

Ford Ranger Wildtrak X

Ford добави още два варианта на Ranger в Европа - Tremor и Wildtrak X. Те се открояват с ловящи окото елементи и интересна стилистика като цяло.

Ranger Wildtrak X бе представен първо в Австралия. Той се отличава с по-голям просвет, окачването е подобрено - като за офроуд. Амортисьорите Bilstein и променената кормилна система за тежък режим на работа са стандарт. Пикапът защитава омаслените си части със стоманена плоча.

 Ford Ranger Wildtrak X

Ford

Ford Ranger Wildtrak X

Той идва стандартно и с Trail Turn Assist на Ford, който може да намали радиуса на завиване с 25 процента, използвайки векторизиране на въртящия момент, базирано на спирачките.

 Ford Ranger Wildtrak X

Ford

Ford Ranger Wildtrak X

Други софтуерни екстри включват Trail Control – офроуд версия на круиз контрол, и Rock Crawl функция, доскоро предлагана само с Ranger Raptor. Режимът калибрира пикапа, за да се движи по-добре по неравни и скалисти терени чрез управление на реакцията на педала на газта, контрола на сцеплението и предавателните числа.

Ford

Ford базира Tremor на XLT, като тази версия възприема шасито и технологичните подобрения от Wildtrak X. Вариантът предлага ревизираната геометрия на окачването на X, което изисква компанията да добави арки на калниците, за да побере по-широката следа.

Синият овал надгражда външния вид на Tremor с тръбна спортна рамка с дълги рамена около “легена” и странични стъпала от лят алуминий. Той има потъмнена решетка, външни акценти Boulder Grey и открити двойни предни куки за теглене.

 Ford Ranger Tremor

Ford

Ford Ranger Tremor

Отвътре Ford добавя водоустойчива винилова облицовка на седалките и пода. Ford предлага Ranger Tremor с допълнителен пакет с предварително окабелени горни превключватели с шест входа, които собствениците могат да използват за лебедка, светлинна лента и друго оборудване.

 Ford Ranger Tremor

Ford

Ford Ranger Tremor

Задвижването на новите версии на Ranger е поверено на 2,0-литровия турбодизелов четирицилиндров двигател на Ford. Той вади 205 конски сили и 500 Нм макс. въртящ момент при 1750 оборота. Мощността е насочена към задвижване на четирите колела чрез 10-степенна автоматична кутия.

Ford

Ranger Wildtrak X и Tremor вече са налични за поръчка в Европа. Доставките за целия континент се очаква да започнат този август.

Двете нови версии идват с новата гъвкава система за багажници, която ще се предлага също в Limited и обикновения Wildtrak. Тя позволява на пикапа да превозва дълги предмети на покрива.

Ford Ford Ranger Ford Ranger Wildtrack Ford Ranger Tremor пикапи