BMW M3 вдига мощността, намалява физическите бутони в интериора

Фейслифтът на М3 Sedan/Touring включва още нови фарове и волан, както и BMW Operating System 8.5 

BMW M3 Sedan 2025

BMW

Д а кажем „Здравей“ на леко освеженото BMW M3 Sedan/Touring. Да, има промени, но ако се затруднявате да ги видите в този фейслифт (или както го нарича BMW - LCI), спокойно, не сте единствени.

Подходът е бил повече от консервативен. Ако сте се надявали да се случи нещо с „бъбреците“, ще останете разочаровани. Колкото и да е странно, тази формула е пазарно успешна, затова и е разбираемо защо баварците са решили да заложат на сигурното. Променени са само фаровете, като сега стреловидните блокове са с нова аранжировка за дневните светлини и мигачите.

BMW

Другата визуална (видима) промяна е новият комплект ковани джанти с ярко сребърен цвят. Искате още промени? Ето ви още една: M3 Competition идва с нови сребърни емблеми... Пакетът M Carbon Exterior Package дава доста повече карбонови елементи в предната маска, дифузьор отзад, капаци на огледалата и заден спойлер. Ако искате да доразвиете карбоновата тематика, тогава на преден план излиза M Carbon Package, който добавя карбон-керамични спирачки, две M Carbon „корита“, тапициран в Алкантара волан и карбонова декорация на арматурното табло.

BMW

В кокпита има и още промени. Дизайнерите са свели броя на физическите бутони до минимум, като Operating System 8.5 поема и контрола върху контрола системата HVAC. Нов е и воланът със скосено дъно и червен маркер на 12 ч.

Под предния капак на М3 продължава да стои двигателят, който се превърна в еталон в класа. Който иска да кара задно с ръчка – има тази възможност. В този случай 3,0-литровият двигател е с 480 к.с.

Иначе вариантът M3 Competition разчита на повишена с 20 к.с. мощност до 530 к.с. и 650 Нм, които отиват към четирите колела. В този случай М3 Седан се ускорява до 100 км/ч за 3,5 сек, докато М5 Туринг – за 3,6.

BMW BMW M3 BMW M3 Седан BMW M3 Туринг