Ф илип Плейн е на гребена на вълната. Той е любимият моделиер на звездите, а самият той е запален фен на спортните автомобили. Наскоро отново влезе в полезрението на широката общественост, след като разказа в профила си в Instagram, че е заплашен от Ferrari със съд.
Плейн е клиент на италианската марка от 10 години, а наскоро купува поредното попълнение в гаража си – зелено Ferrari 812 Superfast. Той използва модела за реклама на свои маратонки, а с тези маратонки позират оскъдно облечени момчета и момичета, пръскащи се с вода.
Тези кадри влизат в разрез с философията на Ferrari, накърнявайки имиджа на марката, граден десетилетия наред. Затова компанията изпраща писмо до Плейн, с което го моли да свали снимките и видеата от профила си до 48 часа, в противен случай ще си уредят среща в съда.
„Запазеният знак и моделите на Ferrari се свързват във вашите фотографии с начин на живот, съвършено несъвместим с възприятията за марката Ferrari. На снимките присъстват сексуални намеци, а автомобили Ferrari се използват в качеството на реквизит по начин, който сам по себе си е неприятен”, гласи част от текста, който публикува Плейн.
Авторите му отбелязват, че подобно поведение накърнява репутацията на марката Ferrari и носи на компанията допълнителна материална вреда. Затова юристите на компанията учтиво молят Плейн да свали постовете от профила си в течение на 48 часа.
Ferrari показва последователност в тази своя политика. Преди две години американският колекционер Дейвид Ли получава отказ да закупи LaFerrari Aperta, като се смята, че причина за това е страстта му към социалните мрежи.
Още по-рано Престън Хан, друг богат колекционер, заведе иск срещу Ferrari, тъй като и той получил отказ за покупка на LaFerrari Spider. Същият също има голям интерес към социалните медии. Бизнесменът написал писмо до председателя на борда на директорите на Ferrari, прилагайки чек за $1 млн., но отново получил отказ.
И Audi направи електрическа тротинетка, но за 2000 евро
KIA залага на електрификацията
Сан Франциско иска транспорт с нулеви вредни емисии през 2040 г.