Hispano Suiza Carmen Sagrera разчита на второто поколение батерии на марката, чиито капацитет е 103 kWh. Технологията е разработена и произведена 100% от Hispano Suiza в Барселона.
Новата батерия е подобрена във всички аспекти, адаптирайки нови литиево-йонни пакети: има 15 модула от по 24 клетки всеки, общо 360. Теглото на целия пакет е „само“ 612 кг и може да работи при максимално напрежение от над 750VDC.
Капацитетът на батерията е увеличен от 80 на 103 kWh, подобрявайки енергийната плътност, съхранявайки повече енергия в идентичен обем. Тази модернизация увеличава пробега с приблизително 100 км, това значи до 480 км по WLTP.
В допълнение към новите клетки, Carmen Sagrera разчита за подобрена охлаждаща система, която е по-лека, по-опростена и изработена от устойчиви материали. Централното Т-образно позициониране на батерията помага и за оптимизиране на разпределението на теглото и динамичното представяне на модела.
Еволюцията на предницата на Sagrera е характерна за модела, като острата решетка отдава чест на луксозните спортни автомобили Hispano Suiza Alfonso XIII от началото на 20 век. Променените въздухоотвори в предния капак не само че подобряват функционалността, а вече се свързват със задните. Задницата е сериозно променена, като виждаме голям, разделен спойлер и дифузор, които едновременно подобряват аеродинамиката и излъчването на модела.
Sagrera разчита на четири електромотора с по 205 kW (275 к.с.), чиято системна мощност възлиза на 1100 к.с. и 1160 Нм. С тяхна помощ моделът ускорява до 100 км/ч за 2,6 секунди. Моторите са по два в задните колела.
Sagrera е оборудвана с 400-милиметрови карбонкерамични дискове на двете оси, които могат да работят до 1000 градуса по Целзий.