В момента Tesla произвежда респираторни апарати от автомобилни части, за да даде своя принос във войната на администрацията на Доналд Тръмп с „Ковид-19”. Но пандемията ще отмине (дано това стане по-скоро), а тогава Tesla трябва да е готова да предложи нещо, с което отново да привлече вниманието на публиката.
Една от възможностите за това е новата версия на системата launch control, която разчита на функцията Cheetah Stance („стойка на гепард”).
Миналата година Tesla разработи новото Smart Adaptive Air Suspension за Model S и Model X. То беше част от новата актуализация Raven за двата модела. Адаптивното въздушно окачване бе описано от Tesla така: „Ние актуализирахме и въздушното окачване за Model S и Model X, като осигурихме ултра меко усещане, когато автомобилът се движи с постоянна скорост на магистралата или използва Autopilot, като едновременно с това гарантирахме отзивчива, ободряваща увереност по време на динамично шофиране.”
Tesla е произвела рекорден брой електромобили
Новият режим на ланч контрола трябва да оптимизира още повече потеглянето от място. При активиране на Cheetah Stance електрониката ще снижава предницата на колата и ще променя твърдостта на амартисьорите, като задницата ще остава по-висока (подобна на стойката на гепард, канещ са да атакува). Така трябва да се подобри сцеплението и да се снижи подемната сила, тъй като позицията на колата няма да позволява под нея да влиза голямо количество въздух, а и играе аеродинамична роля (концепция, която във Формула 1 е усъвършенствана до най-малкия детайл от Red Bull F1).
Работи ли Tesla по батерия с капацитет 110 kWh
В момента в Tesla се работи усилено върху нова система за задвижване, чието вътрешнофирмено наименования е Plaid. Предварителната информация казва, че тя ще е изградена от три електромотора, а максималната й мощност и въртящ момент ще е съответно 772 к.с. и 931 Нм. Предполага се, че Plaid powertrain ще получат Model S, Model X и Roadster, но няма планове за адаптирането й за Model 3 и Model Y.
Миналата година Tesla Model S с три мотора и доработена шаси записа неофициален рекорд на пистата „Лагуна Сека”. Електромобилът завъртя една обиколка за 1:36,555 мин, изпреварвайки постижението на Porsche 911 GT3 RS, чието постижение е 1:36,77 минути.
Audi E-Tron Sportback излиза на пазара с до 445 км пробег