Manhart изцеди 910 „коня“ от BMW M5 и го направи още по-агресивен

Ако случайно стандартната „емка“ ви се струва с недостатъчна мощ

Мартин Дешев,
manhart mh5 900 e

Manhart

П оследното поколение на BMW M5 отнесе доста критики заради наедрялото си тегло. До степен, че компанията реши занапред да съобщава тежестта на колата накрая, след като хората са я покарали.

И действително, въпреки теглото си, актуалната „емка“ си спечели и хвалби за представянето си на пътя. Но някои хора винаги искат още и още. Специално за тях тунерите от Manhart са създали MH5 900E.

Manhart

Това е тяхната подобрена версия на М5, която вдига мощността от стандартните 727 к.с. и 1000Nm на 910 к.с. и 1200Nm. За целта колата получава по-мощна турбина, оптимизирана изпускателна система с клапан и нов компютър MHtronik, който въвежда всичко в синхрон.

По желание на клиента и стандартната карбон-керамична спирачна система може да бъде допълнително подсилена. От Manhart казват, че и заводските спирачки се справят достатъчно добре, но все пак опцията за подобрения е насреща.

MH5 900E има и ново окачване. То може да бъде снижено, като има избор от две конфигурации. И двете са оптимизирани за специалните джанти на Manhart, които са 21- или 22-цолови.

Manhart

Визуално също има много промени. Тунерите са подготвили богат аеродинамичен пакет с „цяла армада“ карбонови елементи. Клиентът може да избере колко и кои от тях да добави, като сред тях са преден и заден сплойлер, престилки, въздуховоди, перки и др.

Интериорът също е „пипнат“, за да отрази преобразения автомобил. Промените включват нови стелки, бродерия на Manhart и др. Таванът е с нова тапицерия от Алкантара. Цената за цялостната трансформация не се съобщава.

коли автомобил на годината BMW BMW M5 тунинг тунер спортни коли