С тратегията е всичко, когато стане дума за игри, спорт или война. Също толкова важна е и в бизнеса, защото именно на стратегиите се гради успехът на всяка уважаваща себе си компания. Той, разбира се, не винаги е гарантиран, но хората във Фолсфбург са доказали, че знаят едно-две неща за успешната стратегия. Доказва го и последният факт: преминаването на границата от половин милион електромобила от семейство ID, цел, постигната година по-рано от предварително планираното.
Година след лансирането на стратегията ACCELERATE, Volkswagen следва плътно поставените графици за електрификация на гамата. Достигането на границата от 500 000 електромобила стана за точно две години, след като през октомври 2020 г. ID.3 влезе в шоурумовете на марката.
„Правим всичко възможно да доставим поръчани около 135 000 автомобила от семейство ID възможно най-бързо. Налага се постоянно да се адаптираме към променящите се условия, наложени от кризата във веригата на доставки,” споделя Имелда Лабе, член на борда на директорите на компанията.
Volkswagen пранира да произвежда само електрически автомобили в Европа от 2033 г. От компанията твърдят, че поне 70% от продажбите й до 2030 г. ще се падат на електрическите автомобили.
🥳 500,000 models of the @volkswagen ID. family were handed over to customers & 100,000 #Porsche Taycan rolled off the production line.
— Volkswagen Group (@VWGroup) November 14, 2022
⚡️ We're proud of these milestones on our way to becoming a zero-emission, software-based mobility service provider for generations to come. pic.twitter.com/1h5Ytjg67H
Германската компания цели половината от продажбите й в САЩ и Китай да са електрически до края на десетилетието.
Лабе добавя, че Volkswagen ще трябва да разшири портфолиото си от електрически автомобили. Производителят планира да лансира 10 нови електрически коли до края на 2026 г.