Volkswagen иска да увеличи продажбите на електрички, но без да участва в ценовата война

За сметка на това ще предложи по-високо качество

Volkswagen ID Buzz Long

Volkswagen

Volkswagen Group има солидно участие в сегмента на електрическите автомобили, като всичките ѝ основни брандове вече имат богата гама предложения. Освен това компанията планира да продължава да увеличава разнообразието от електрически модели, но не и да участва в ценовата война.

Това казва изпълнителният директор на Volkswagen Group of America Пабло Ди Си, цитиран от InsideEVs. Той споделя пред изданието, че компанията ще има различен подход спрямо конкурентите си.

„Миналата година казахме, че основното е стойността над количеството. Това не означава, че не ни интересува пазарния дял. Означава, че ще имаме балансиран подход“, казва Ди Си.

Той отбелязва, че компанията вече е променила цената на ID.4, но „няма да сме толкова агресивни, колкото други конкуренти“. Вместо това  компанията залага на комбинация от повишаване на качеството и по-малко намаляване на цената.

Самият Ди Си посочва, че „качеството на ID.4 сега е значително по-високо“, отколкото при пускането на модела. В голяма степен това се дължи на подобрения в софтуера, които са пуснати като актуализации по въздуха. Също така обаче има и ъпгрейди в пробега и мощността.

Компанията не се притеснява и от по-слабото търсене на ID.3 от очакваното, както и от забавянето на търсенето в Китай. Концернът твърди, че с времето ситуацията ще се коригира, като затова ще помогне и предстоящият ID.2, който в Европа ще струва около 25 000 евро.

Volkswagen очаква да постигне и желания обем продажби с времето, особено като увеличи гамата предложения. В САЩ ще има големи очаквания към още по-голям, електрически SUV, който е планиран за по-натам. Освен това важна роля ще имат и ID.Buzz и ID.7.

Американската версия на ID.Buzz ще е по-голяма, с повече лукс и по-голяма батерия и мощност. ID.7 ще е сходен с европейския, като неговата основна задача ще бъде да бъде да повдигне реномето и идентичността на бранда.

Очакванията са големи към ID.Buzz. „Мисля, че ще имаме много хубав проблем – търсенето ще бъде много по-голямо от наличностите“, казва Ди Си.

коли автомобили електрически автомобил електромобили Volkswagen