А ко Денерис Таргериан тръгне днес към Железния трон, вероятно нейното возило би било Drako Dragon, който ще бълва огън и жупел с четирите си електромотора във всяко колело (собствена разработка на марката). Те, за разлика от „мижавите” 1200 к.с. на Drako GTE, ще генерират 2027 к.с. (1491 kW), които трябва да ускоряват кросоувъра с летящи врати от 0 до 96 км/ч за 1,9 секунди, докато максималната скорост ще е 320 км/ч.
Ако всички тези цифри се окажат верни (за момента са само обещания), то Dragon би бил един от най-впечатляващите електрически хиперавтомобили, когато се появи на бял свят. Това е ускорение, което си съперничи с Tesla Model S Plaid и Rimac Nevera.
Интересното е, че компанията само прави моторите (по един във всяко колело) и батерията, за която не се казва с какъв капацитет ще е. От Drako за момента ни замерят само с цифри и така важния параметър за традиционната дисциплина на драг, а именно времето за изминаване на четвърт миля. От компанията твърдят, че тяхното драконче ще взима спринта за 9 секунди, което, ако се случи, би свалило Model S Plaid от върха на тази класация.
Всичко дотук са само обещания, а за интериора, на който няма снимки, са използвани само прилагателни. Ако трябва да съдим по Drako GTE, то Dragon ще е наистина впечатляваща машина. Дано само не отиде и в неговия ценови диапазон над $1,2 млн. Ако успеят да направят цена в диапазона на Lambo Urus или дори Bentley Bеntayga, успехът му ще е много по-голям. И масов, иначе ще си остане играчка за Близкия изток.