Е лектрификацията на транспортния сектор зад Океана продължава с дебюта на втория електрически модел в гамата на Mack, новият MD Electric.
Влекачът от средния клас изглежда идентично с дизеловия модел и характерната предница с огромен надпис Mack, над която стои фирменото лого на булдога.
Макар моделът да не може да се похвали с аеродинамика, MD Electric ще е наличен като Class 6 и Class 7 влекач. Моделът ще се предлага и с пет междуосия, вариращи от 5232 до 6858 мм. Максималната му товароносимост е 8800 кг. Кабината е с въздушно окачване, каквато е и шофьорската седалка.
Голям камион се нуждае от голяма батерия, затова клиентите на Mack ще могат да избират между две с капацитет 150 или 240 kWh. От компанията казват, че последната трябва да позволи превоз на товари на разстояние до 370 км.
Батерията задвижва монтиран отзад електромотор с постоянна мощност 188 к.с. и 1300 Нм въртящ момент. Когато нещата загрубеят и не необходима повече мощност, цифрите скачат до 264 к.с. и 2505 Нм.
Какво обаче се случва, когато трябва да се зарежда. Тогава шофьорът ще може да си почине, защото камионът поддържа само DC зареждане с капацитет 80 kW. На такава станция зареждането отнема между 100 и 160 минути. Има и възможност AC зареждане с капацитет 19,2 kW, нужни са между 6 и 11 часа.