YangWang е подразделение на BYD, а име направи с два модела, въпросният U9 и негов SUV-аналог, впечатляващи с динамични параметри и възможности да плуват и да се движат на три колела.
Сега вече са ясни и финалните спецификации на U9, от които става ясно, че китайският суперавтомобил е много по-мощен от обявеното през януари.
Моделът е много по-голям на размери от общоприетото за суперавтомобил. Той е дълъг 4966 мм, широк е 2029 мм и е висок 1295 мм. Междуосието на U9 е 2900 мм, необходимо зло, за да може да се монтира батерията с капацитет от 100 kW между двете оси. Пакетът се произвежда от FinDreams, друго подразделение на BYD.
Задвижването на автомобила е поверено на 4 електромотора с по 326 к.с. (240 kW). Това значи, че сумарната мощност възлиза на 1305 к.с., много повече от предварително обявените 1115 к.с.
Но това показване на мощността изглежда резонно на фона на това, че теглото на U9 възлиза на 2475 кг, с около тон и повече спрямо конвенционален суперавтомобил и с грубо 175 кг повече от Rimac Nevera.
BYD казва, че въпреки това тегло, U9 може да ускори до 100 км/ч за само 2 секунди, максималната скорост е 300 км/ч. Компанията твърди също, че може да измине до 700 км с едно зареждане по китайския цикъл на замерване.
Но може би най-впечатляващата характеристика на автомобила е специалното му окачване. BYD го нарича Disus-X, система, която осигурява комплексен вертикален, надлъжен и напречен контрол на движение чрез системите Damping Body Control, Intelligent Hydraulic Body Control и Intelligent Air Body Control. Технологията позволява на автомобила да се движи на три колела.
Въпреки целия този потенциал на YangWang U9, той ще изповядва философията на BYD и ще остане сравнително достъпен за стандартите на суперавтомобилите, като цената му е около 1 млн. юана (грубо $140 000).